Älskling jag älskar dig!<3

Du betyder allt för mig,jag älskar dig det kommer jag alltid att göra. Du är den jag vill ha och älskar mkt mer än jag älskar någon annan,mina känslor är starka för dig bara dig. Saknar dig mkt och du är den ända jag älskar och tänker på. Vad skulle jag gjort utan dig du är den jag älskar mest av allt. Jag kan inte leva utan dig Fatmir. Du är min Älskling och jag älskar dig mkt mkt mer!!!
Denna bilden är på dig och du är så himla söööt!
 
Min älskling kommer aldrig sluta älska dig
Jag älskar dig du är den ända jag har! Jag tänker på dig varje minut som går! du är bara min och jag älskar dig mkt ,du är så söt,snäll,rolig,snygg och helt underbar!!<33333333

ÄLSKAR DIG FATMIR HALITI<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0