Tråkig dag i skolan -.-!

Sha idag var det en tråkig dag i skolan för dagen började med att jag skulle upp kl 06.00 och fixade mig,samtidigt när man var tvungen att skynda sig för att ställa mig och vänta på taxin som skulle komma kl 07.00 som kom lite över, sen när man kom till skolan stod jag och smsade och lyssnade på musik. Första lektionen var bild och sen sv, svenskan var jävligt tråkig och sen tredje lektionen var att planera elevens dag -.- vi satt och lyssnade tills vi skulle äta. Efter vi hade ätit skulle vi till vallås för att ha mina två sista lektioner som var franska och slöjd-.- franskan var sådär och slöjden var as tråkig-.- finns det något roligare i skolan när det gäller lektioner? rasterna var helt okej. men nu sitter man och slöar framför tven och har datan i knät!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0