Tråkig dag i fint väder

idag skulle jag varit med Felicia men hon fick inte sova över iaf :(( har as tråkigt när det är så fint väder ute och det är inte bra jag ville vara med Felicia och hon ville vara med mig men hennes mamma tyckte att hon skulle vara hemma ikväll och inte sova över med någon för hon hade precis sovit över med en kompis som hon inte skulle gjort eftersom hon ville sova över med mig nu :((( hatar när det inte blie som man vill men här kommer en bild på min underbara Felicia :))) <333 älskar henne grymt mkt hon är min ängel och syster, hon betyder allt för mig och det  vet hon men tydligen var det inte så starkt att vi fick som vi ville nu....suck... vf får man inte som man vill ibland?? asså om man vill något får man inte som man vill oftast och det stör jag mig på fanfanfan..... ville sovit över med henne ojjj glömde bilden....
min fellle
Min felicia hon är sååå sööt och jag älskar henne as mkt,hon är underbar,snäll,söt och rolig fan vad jag saknar henne :((((<3333 Felicia du är mitt allt och jag kommer alltid finnas för dig och det var synd!!!!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0