Tack för allt din Player

Tack du fan ta dig jag älskade dig och gillade dig as mkt men när vi var så pussades vi,höll handen och kramades men när jag smsade dig på kvällen sa du asså förlåtmen jag gillar dig bara som vän och jag har gillat dig innan men inte så mkt längre, sen fick jag redan på att den hade varit tsm med jea samtidigt på kvällen när jag frågade om det skulle bli han och jag, sen den kvällen låg jag i min systers säng och sov för hon var inte hemma men du sårade mig och jag hade varit deppig hela kvällen,nästa dag var jag med vilma och fick reda på saker men när jag kom hem och satt mig vuid datan så flörtade du med en tjej som heter Nathalie fan vad ledsen jag blev när jag samtidigt fick reda på att du var tsm med min polare Moa och det gjorde mig int på bättre humör, jag grät och min polare vilma blev arg och skällde ut dig för det du hade gjort. Fan för dig idag när jag loggade iun på fb så vad du inne och skrev hen tillmig och jag frågade vad du gjorde och du sa inget, Men min polare moa du var tsm med loggade in och sa att han var otrogen mot henne för han hade blivit tsm med nathalie igår. Fan fan fan ta dig du sårade henne med som du gjorde med mig fan asså du är en stor player asså och nu vet din syrra om allt från igår till idag när hon frågade hur jag mådde. så här känner jag mig nu dum,korkad,krossad,utnytjad och såå tack så jävla mkt.du var min ängel innan men det för svann och jag älskade dig grymt mkt men du svek mig och sårade mig hårt.





Tack vilma och alla andra som stöttade mig i detta som hänt mig och jag har det svårt och har haft hjärtat krossat innan i år men då fanns mina polare där för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0