Sofia Nilsson jag saknar dig

Du är som en Diamant som alltid lyser så klart, du kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta,du flyttade från halmstad och alla saknar dig som du känner dig där för du är den du är och speciel,jag saknar den tiden när du bodde i halmstad och gick på breared men nu finns du inte i halmstad eller på breared mer. Fan vad jag saknar dig sofia nilsson du är fan mitt allt och du är fan den sötaste människan jag känner, du är som en stor lysande diamant som alltid finns kvar i mitt hjärta. du är underbar Sofia.<33:)

Vi måste träffas snart min ängel,du är så världefull för mig


Kommentarer
Postat av: sofia

aww , tack sötnos ;)

2011-04-05 @ 19:42:59
URL: http://nilssonfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0