en god vän!

Sha nu ska jag berätta för er om en tjej som är en bra bästa vän, hon är söt,snäll,rolig,bäst och hon finns där alltid för en. Hon är speciel, jag älskar henne som den hon är för hon är sig själv och försöker inte likna andra. om något har hänt eller om man är ledsen eller något annat så finns hon alltid vi din sida, man kan inte leva utan sånna vänner som tar hand om dom som hon älskar och bryr sig om,jag saknar henne väldigt mkt och kommer ihåg allt man har gjort med henne :)<3   Hon är en ängel och hon kommer alltid att vara min ängel och bästis vad som än händer...







Här kommer om en annan tjej som är en jag har saknat sen hon bodde här i halmstad, du var allt för mig,jag älskade dig mäst av allt du är dig själv och du är söt,snäll,rolig,bäst,underbar och som en syster för mig vad fan skulle jag gjort utan dig du är som en diamant som finns alltid kvar hos en och  dom minnen vi har sen du bodde här var roliga och fantastiska minnen,vilket som gjorde att dom finns kvar i mitt hjärta än. Dig kan man lita på och du finns där för en om det är något. jag träffar dig knappt nu förtiden för att du inte bor här längre vi måste vara mer i sommar och skapa fler minnen du och jag <3 Jag träffade dig i sommras igen men har inte sätt dig mer.:( saknar dig så jävla mkt gmn <33









jag tror att ni kan lista ut vilka det är. det kan vara samma person vem vet....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0